Marketplace Menu
  • Naše akce
  • Nejnovější
  • Nejprodávanější
  • Podle značky
  • Dárkové poukazy
  • Montáže autohifi
  • Kamenná prodejna
  • O nás & Kontakty
  • Naše úspěchy
  • Autohifi blog
  • Detailing blog
  • Aktuality
  • Naše akce
  • Nejnovější
  • Nejprodávanější
  • Podle značky
  • Dárkové poukazy
  • Montáže autohifi
  • Kamenná prodejna
  • O nás & Kontakty
  • Naše úspěchy
  • Autohifi blog
  • Detailing blog
  • Aktuality
Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Jiří Karlovský
21.03.2017
0

Tak toto se opravdu nepovedlo. Asi tak nějak bychom shrnuli "odbornou" práci jedné z pražských firem, která se realizovala na autohifi vestavbě do tohoto luxusního supersportovního vozu.

Poprvé se k nám toto Lamborghini dostalo již v druhé polovině loňského roku, kdy jsme svolili k základní opravě nedostatků, aby se vůz dal dále v klidu používat. Upřímně nemáme moc rádi opravovat něco po někom. Nikdy totiž nevíte, co vás čeká. Majitel vozu nám vyspecifikoval, že mu vynechává jeden výškový reproduktor, subwoofer jde rychle do limitace (prská) a středobasové reproduktory nedosahují požadované hlasitosti. Došlo tedy k základní opravě a "Lambo" zas putovalo zpět do garáže majitele.

Nicméně právě při této činnosti jsme přišli na zásadní nedostatky, které odpovídali montážním schopnostem spíše dobrovolníka v řadové garáži, než profesionální firmě.

No řekněte sami..
- nezakončená kabeláž - prakticky žádná kabeláž na sobě neměla žádné zakončovací prvky (vidličky, očka, dutinky, apod.).
- ačkoliv byl ve voze nainstalován procesor Audison BIT TEN D, nebylo plnohodnotně nastaveno DSP
- optický MOST převodník Audison BIT DMI byl použit jen pro spínání procesoru, nikoliv k převodu signálu (ano, poněkud drahý generátor REM)
- špatně navolené kombinace komponent (slabý zesilovač pro reproduktory, předimenzovaný pro subwoofer)
- natažená slabá napájecí kabeláž (pro cca 1.3 kW RMS natažen kabel o průřezu pouze 20 qmm)
- reproduktorové kabely byly nataženy jen před průchodky, poté naletovány na originální kabel 1.5 qmm
- žádné upevňovací a ochranné prvky na kabeláži (TESA pásky, flexo, či cokoliv jiného)

Při zjištění těchto skutečností jsme byli osloveni, zda-li bychom vůz nedali do pořádku a nezrealizovali vestavbu s co největším podílem použití již zakoupených komponent. Navíc jsme museli brát v potaz i skutečnost, že prakticky vše se musí vejít na záda za sedačky řidiče a spolujezdce. Zkrátka v tomto typu auta není místo.

Původní sestava
Přední reproduktory Morel Elate 602
Zadní reproduktory Morel Tempo Coax 5
Subwoofer U-Dimension ProX 408
Zesilovač pro reproduktory JL Audio HD600/4
Zesilovač pro subwoofer JL Audio HD750/1
Procesor Audison BIT TEN D
Optický MOST převodník Audison BIT DMI
vše zapojeno pasivně

Naše sestava
Přední středobasy Morel Elate 602
Přední výškové reproduktory Audio Development MM1
Subwoofer U-Dimension ProX 408
Zadní reproduktory Morel Tempo Coax 5
Zesilovač pro středobasy a výšky JL Audio HD600/4
Zesilovač pro subwoofer JL Audio HD750/1
Zesilovač pro zadní reproduktory DLS Reference CC-2
Procesor Helix DSP.2
vše zapojeno aktivně

Díky aktivnímu zapojení je k dispozici více výkonu pro středobasy, které jsou díky této změně výrazně živější a razantnější. Navíc jdou o poznání déle do limitace. Původní výškové reproduktory jsme museli vyměnit z důvodu poškození z předešlé instalace. Audio Development MM1 patří mezi výšky z kategorie pure sound quality, což přineslo výrazné oživení vyšších frekvencí. Procesor Helix DSP.2 umí perfektně generovat signál z vysokoúrovnostních vstupů. Navíc generuje signál REM na základě přijetí signálu. Díky funkcím powersafe jej lze, i skrz spínání, naprogramovat naprosto přesně na daný vůz, aby se zamezilo jakémukoliv lupání. Navíc má široké možnosti, co se odrušení signálu týče, díky čemuž se odruší jakýkoliv šum. Samozřejmě jsme kompletně přeinstalovali napájecí a reproduktorovou kabeláž. Jako napájení jsme zvolili kabel o průřezu 50 qmm a reproduktorový kabel s twistovanou konstrukcí, abychom předešli šumu. Celý systém napájení jsme doplnili o odpovídající hlavní a distribuční pojistková pouzdra. Samozřejmě závěrem bylo důležité důkladné nastavení DSP včetně časových korekcí apod.

Chcete poptat podobnou montáž?


Fotogalerie:
Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi


Průběh instalace:

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Lamborghini Huracan - montáž autohifi

Komentáře

Hodnocení zákazníků

Podělte se i o vlastní zkušenosti!
Budeme vděční, pokud zanecháte recenzi, ta může být užitečná pro ostatní uživatele našich stránek.
Přidat hodnocení

Zatím je zde prázdno..

Přidat hodnocení