
Suzuki S-Cross - odhlučnění
Provedená realizace odhlučnění interiéru Suzuki S-Cross vedla k výraznému zvýšení cestovního komfortu s zvláštním důrazem na nízký rozpočet, co nejvyšší efektivitu a co nejnižší nárůst hmotnosti. Díky nejnovějším technologiím použitých materiálů je dosaženo vynikajících výsledků, přitom celkový nárůst hmotnosti nedosahuje takových hodnot, jakých v minulosti.
Kompletní podlaha, včetně tunelu a dna zavazadlového prostoru byly odhlučněny multivrstvým materiál CTK Multimat PRO a Block PRO s útlumovou schopností přesahující 32 dB. Zavazadlové víko kombinací materiálů CTK Acoustic 16 a CTK SilenceFix 5. Tato kombinace je natolik lehká, že neovlivňuje funkčnost pístnic pátých dveří. Víko motorového prostoru je pak odhlučněno totožnou kombinací materiálů CTK. I v tomto případě byly materiály vybrány tak, aby kapota nebyla po aplikaci zbytečně těžká, přesto odhlučnění splňovalo vysoký standard. Všechny 4 dveře byly odhlučněny materiálem CTK Multimat PRO a pro uzavření dveří byl použit cenově bezkonkurenční materiál CTK Acoustic 16. Na závěr byly odhlučněny i všechny 4 podběhy za pomocí vícevrstvého materiálu CTK Sandwich 5.
Dosaženo je tak opravdu výrazných rozdílů takřka v každé rychlosti a na jakémkoliv povrchu. Přesto je nárůst hmotnosti minimální, celková investice navíc sotva překročila 20.000,-CZK vč DPH.
Použité materiály v rámci odhlučnění Suzuki S-Cross
Celková cena realizace včetně materiálu 20.206,-CZK vč. DPH

Fotogalerie odhlučnění Suzuki S-Cross
Kompletní podlaha je odhlučněa vícevrstvým membránovým materiál CTK Multimat PRO s celkovou tloušťkou 5.5 mm a vysokým útlumem 32 dB. Prostory, kde dosedají výplně a čalounění je pak odhlučněno pomocí materiálu CTK Block PRO, který Multimatu kvalitativně skvěle sekunduje, přitom není tak objemný. Části interiéru pak je možné vrátit zpět na původní místo bez velkých obtíží.
Tovární provedení vnitřku dveří je pravdu hodně strohé. Neobsahuje žádný antivibrační materiál, jako parozábrana je použit obyčejný igelit. Dveře tak izolují pasažéry od okolního hluku opravdu minimálně.
Všechny 4 dveře jsou tak odhlučněny nejprve vícevrstvým materiálem CTK Multimat PRO s celkovou tloušťkou 5.5 m a schopností útlumu o 32 dB. Poté jsou dveře uzavřeny eokonomicky nejdostupnějším materiálem CTK Acoustic 16, který krom zamezení vibrací dodá drive i továrním reproduktorům.
Kapota motoru je odhlučněna kombinací materiálu CTK Acoustic 16 a CTK SilenceFix 5. Ten díky skvělému lepidlu aplikujeme na vnitřní stranu polstru. Jen tak je možné obsáhnout co největší plochu kapoty, přitom ne zásadně zatěžovat panty.
Podběhy jsou odhlučněny pomocí vícevrstvého materiálu CTK Sandwich 5 s vynikající odhlučňující efektivitou a dokonalou odolností vůči působení vody, oleje, apod.