Suzuki Vitara MkV - základní odhlučnění
Realizace základního odhlučnění v Sizuki Vitara v více jak příjemné cenové kategorii. I přestože je celková cena realizace v takto nízké cenové kategorii, byly použity vyšší třídy antivibračních a odhlučňujících materiálů od velmi oblíbeného výrobce CTK. V rámci celé realizace jsme odhlučnili všechny 4 dveře, podlahu zavazadlového prostoru, všechny 4 podběhy a víko motorového prostoru. Dveře byly odhlučnění za pomocí dvou vrstev antivibračního materiálu CTK Standard Professional 2.0, kdy vnitřní strana je odhlučněna s kombinací s CTK Block PRO 2.0. Zavazadlový prostor je pak odhlučněn kombinací vrstev CTK Standard Professional 2.0 opět s Block PRO 2.0. Podběhy jsou odhlučněny samostatnou vrstvou vícevrstvého materiálu CTK Sandwich 5.0, kapota motoru pak kombinací materiálů CTK Standard Professional 2.0 s CTK Elastic 4.
Použité materiály v rámci odhlučnění automobilu Sizuki Vitara MkV
- 34x antivibrační materiál CTK Standard Professional 2.0
- 25x odhlučňující materiál CTK Block PRO 2.0
- 7x odhlučňující materiál CTK Sandwich 5.0
- 4x odhlučňující materiál CTK Elastic 4
Celková cena realizace včetně materiálu 13.597,-CZK vč. DPH
Fotogalerie základního odhlučnění automobilu Suzuki Vitara MkV
Základní odhlučnění dveří pomocí profesionálních materiálů CTK. Vnitřní část dveří je odhlučněna pomocí kombinace materiálů CTK Standard Professional 2.0 a CTK Block PRO. Místo igelitové parozábrany jsme pak nainstalovali samostatnou vrstvu antivibračního materiálu CTK Standard Professional 2.0. Dveře tak zabraňují nejen průniku aerodynamickéhomu hluku, ale zároveň fungují jako ozvučnice pro tovární reproduktory.
Originálně jsou plechové části karoserie automobilů Suzuki skutečně zcela holé. Pro minimalizování hluku od zavazadlového prostoru jsme dno odhlučnili pomocí kombinace materiálů CTK Standard Professional 2.0 a CTK Block PRO 2.0. Takto odhlučněný zavazadlový prostor je mnohem odolnější vůči Aerodynamickému hluku od vozovky a zvonivým zvukům od odlétajících kamínků.
I v případě kapoty motoru lze vidět, že výrobce tento prostor neošetřuje žádným materiálem a ani polstrem, jak tomu bývá u premiovějších značek. Kapota motoru je nyní nově odhlučněna kombinací materiálů CTK Professional 2.0 a CTK Elastic 4, což je novinka v naší nabídce.
O odhlučnění podběhů se nově stará nejvyšší třída premiových materiálů CTK Sandwich 5.0, který kombinuje v jedné vrstvě vlastnosti materiálů CTK Premium 1.8 a Elastic 4. Sandwich 5.0 aktuálně považujeme za nejefektivnější materiál pro odhlučňování podběhů na trhu!